Szukaj

Zwroty – odstąpienie od umowy

Zwroty w sklepie Plakatomania.pl są szybkie i proste. Każdy z naszych klientów ma prawo odstąpić od umowy w terminie aż 30 dni od daty zakupu. Poniżej wyjaśniamy jak dokonać zwrotu w 4 prostych krokach.

1. Skontaktuj się z nami.

Napisz do nas na adres [email protected] i powiadom o chęci zwrotu. Koniecznie podaj numer zamówienia.

2. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu.

Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz tutaj:

Nie musisz podawać przyczyny zwrotu ale jako, że chcemy podnosić jakość naszych produktów, każda opinia jest dla nas cenna.

3. Zapakuj i odeślij zwracany produkt.

Starannie zapakuj i zabezpiecz odsyłany produkt, najlepiej w oryginalne opakowanie. Dołącz wypełniony i podpisany formularz zwrotu i odeślij na adres:

SpotOn Media
ul. Isep 12/8
31-588 Kraków

Możesz również skorzystać z paczkomatów InPostu wysyłając paczkę do paczkomatu numer: KRA13N podając nasz numer telefonu 728 487 250.

Pamiętaj, że zwracany produkt musi być w stanie idealnym, nie może nosić śladów użytkowania. W przypadku niespełnienia tego warunku, mamy prawo odmówić przyjęcia zwrotu.

4. Zwrot pieniędzy.

Należność zostanie zwrócona w ciągu 14 dni roboczych od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Zwrot zostanie wykonany tą samą metodą płatności jaką wybrałeś podczas składania zamówienia. Koszty zwrotu produktu leżą po Twojej stronie, natomiast my zwracamy należność za zakupione towary oraz ich wysyłkę do Ciebie.

Reklamacje

Aby rozpocząć proces reklamacji wydrukuj i wypełnij formularz, który znajdziesz tutaj:

Następnie podpisany odeślij go do nas na adres e-mail: [email protected]
lub pocztą na adres:

SpotOn Media
ul. Isep 12/8
31-588 Kraków

Podaj jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Zachęcamy do dołączenia zdjęć dokumentujących wadę. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie przez nas reklamacji.

Potwierdzimy otrzymanie Twojego zgłoszenia i poinformujemy o kolejnym kroku.

Jeśli zajdzie taka konieczność poprosimy Cię o odesłanie produktu. Po jego otrzymaniu niezwłocznie rozpatrzymy wniosek reklamacyjny, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.