Zamówienia
Tak oczywiście, na produkty zakupione w naszym sklepie z plakatami można otrzymać fakturę VAT. W tym celu w formularzu zamówienia należy podać nazwę oraz NIP firmy. Dane płatności to dane, które znajdą się na fakturze. Fakturę VAT wyślemy na poday adres e-mail po zrealizowaniu zamówienia.
Oferowane naszym klientom bony rabatowe mają formę kodów, które należy wpisać w odpowiednio oznaczonym polu w formularzu zamówienia. Spowoduje to ponowne przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Za zakupy w Plakatomanii można płacić jedną z poniższych metod płatności:
- Szybki przelew internetowy
- Przedpłata na konto (przelew tradycyjny)
- Blik
- Karta płatnicza
- PayPal
- Google Pay
Dowiedz się więcej na stronie Formy płatności.
Dane do przelewu:
77 1140 2004 0000 3002 7863 0216
Kod BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK
SpotOn Media
ul. Isep 12/8
31-588 Kraków
Jako tytuł przelewu należy podać numer zamówienia.
Możliwość anulowania zamówienia istnieje aż do momentu jego nadania. W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt mailowy: [email protected]
Możliwość modyfikowania zamówienia istnieje do momentu jego nadania. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), prosimy o kontakt mailowy: [email protected]
Po opuszczeniu przesyłki z magazynu, każdy klient otrzyma wiadomość e-mail z linkiem do jej śledzenia.
W przypadku braku potwierdzenia złożonego zamówienia, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM w swoim kliencie poczty. Jeśli e-mail z potwierdzeniem zamówienia nie dojdzie w ciągu godziny, prosimy o kontakt mailowy: [email protected]
Proces zwrotu lub reklamacji można rozpocząć kontaktując się z nami pisząc maila na adres [email protected], deklarując chęć zwrotu lub opisując problem z otrzymanym zamówieniem. Wszystkie niezbędne informacje na ten temat można znaleźć na stronie Zwroty i reklamacje.
Plakaty to znakomity pomysł na prezent więc oczywiście jest taka możliwość. Na karcie produktu należy zaznaczyć pole „Zapakuj na prezent” a my zajmiemy się resztą. Taka usługa to koszt 15 zł.
Jesteśmy otwarci na różne propozycje współpracy więc istnieje taka możliwość. W celu negocjacji ceny przy większych zamówieniach prosimy o kontakt: [email protected]
Nie wymagamy założenia konta w sklepie w celu złożenia zamówienia. Dążymy do tego by proces zamówienia był jak najprostszy i najszybszy dla naszych klientów.
Wysyłka i dostawa
Niestety aktualnie nie ma takiej możliwości. Oferujemy za to kilka sposobów dostawy do wyboru. Szczegółowe informacje dotyczące dostawy można znaleźć na stronie Wysyłka i Dostawa.
Proces realizacji zamówienia rozpoczynamy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto. Większość zamówień jest wysyłanych do 3 dni roboczych. Szczegółowe informacje dotyczące terminów realizacji można znaleźć na stronie Wysyłka i Dostawa.
Współpracujemy z najlepszymi dostawcami na rynku:
- Kurier DPD
- Kurier DHL
- Paczkomaty InPost
Oferujemy darmową dostawę za wszystkie zamówienia za co najmniej 150 zł. O formach dostawy, czasie realizacji można przeczytać na stronie Wysyłka i dostawa.
Niestety obecnie nie ma takiej możliwości. O wszystkich dostępnych formach dostawy można przeczytać na stronie Wysyłka i Dostawa.
Niestety nie. Aktualnie nasze plakaty i ramki wysyłamy tylko na terenie Polski.
Kurier DPD – 15 zł
Kurier DHL – 16 zł
Paczkomaty InPost – 10,99 zł
Ponadto gwarantujemy darmową dostawę za zakupy od 150 zł.
Dla każdego zamówienia od 150 zł oferujemy darmową wysyłkę kurierem lub do paczkomatu.